Svar

 
Hej, tänkte ta och svara på en fråga ;)
 
Frågan
 
Nina säger:
Vadå för personer? :O
Vad står APLN för?
 
SVAR: Haha, asså verkligen inget så dramatiskt som det låter. Förut brukade jag bara vara med några andra och först nu anser jag att det aldrig riktigt var "äkta" vänskap. Kommer ihåg att jag alltid kände mig lite obekväm när jag var med dem och mot slutet blev det lite tjafs. Inget allvarligt. Önskar bara att jag redan då hade förstått att vi i APLN (Aava, Pinja, Lisa, Natalie) "passar" så bra. Kan vara mig själv och behöver inte spela någon annan :) Ja, hoppas ni förstår, är rätt dålig på att förklara...
 
Det här var mitt marsvin. Eller ja, en av dem. Nu har båda gått bort :(
 
//Pinja
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback