~The weekend ends~

Heeej!
jaha nu är snart helgen över..
synd.. orkar inte med skolan vi har tillochmed (stavning?) prov på onsdag.
(skriver kort vad som har hänt dom senaste dagarna)
Fredag : så kom jag hem och vi hade (mamma hade) gäster så jag gjorde inte nått speciellt..
Lördag : jaa jag och min familj var ute och åkte skridskor :) fast det var jättee kallt usch! efter
gick vi till nån cafe där beställde jag hot chocolate för jag frös så gudomligt mycket brr.
Söndag(idag) : jaa har inte gjort så mycket först duchade jag sen gick jag ut och var där en stund
och tog bilder sen kom jag in och bakade, sen senare på kvällen så läste jag till provet ..Yay. *not*
 
Haha jaa jag skrev det på snön och dom dära tulpanerna tog jag hemifrån <3

Tog den hära bilden när jag var ute:) What do U think? saknar sommaren nuu jätte mycket!! <3

dom hära cookiesarna bakade jag.... jag kan skriva reseptet i ett annat inlägg om ni vill :)
Fick mycket beröm av syrran ;)
Bye//Aava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback