Top 10!

Så, nu tänkte jag visa mina 10 favorit produkter. Kommer bara visa dem i en random ordning, så att ni vet :)
 
1. Escada Taj Sunset - Parfym
Doftar grymt gott, typ fräsch tropisk lukt. Ja, är världens sämsta på att beskriva dofter!
 
2. Coconut Bodyscrub från The Body Shop
Perfekt scrub som lämnar en god efterdoft! Bra kvalite, som alla produkter från The Body Shop.
 
3. Coconut Body Butter från The Body Shop
Samma doft; underbar! Ger en fräsch fuktig hud.
 
4. New StudioLine Silk & Gloss Volume Hairspray från Loreal Paris
Bra hårsspray som ger gott om volym.
 
5. New Studio Matt & Messy Shine-Free Salt Water Spray från Loreal Paris
Har bara använt denna en gång när jag vart i badhallen, egentligen ska man använda den efter att man vart på stranden men det passade bra. Sjukt bra, minst lika bra som jag förväntat mig.
 
6. Moisturizing Day Cear från Nivea
Fuktkräm som jag använder dagligen. funkar väldigt bra, väl till hands speciellt nu på vintern!
 
7. ExfoBrusher från Garnier
Älskar denna! Rengör perfekt och de små penselborstarna känns otroligt mjuka och sköna mot huden!
 
8. Mango Passion Body Splash från Gina Tricot
Doftar supergott! Rekomenderar denna!
 
9. Peep Show maskara från 17
Älskar verkligen det här märket. Det finns bara inte i sverige, buu!
 
10. Body Wash från Tommy Girl
Doftar gott och.... ja....
 
//Pinja

Kommentarer
JB - fotografi säger:

- Tack! :D

2013-01-14 | 18:57:56
Bloggadress: http://jojjjjohs.se
iisaacson säger:

ääälskar Escada parfymen!

sv; tack så mycket! :)
kramar

Svar: Ja den doftar super! VSG :)
Aava, Pinja, Lisa och Natalie

2013-01-14 | 19:15:56
Bloggadress: http://iisaacson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback